treballs

treballs

dilluns, 26 de maig del 2014

ESCOLES INCLUSIVES

De la primera part de la sessió només dir el que penso sobre la figura del tutor, penso que a Finlàndia van ben encaminats ja que per a mi el tutor és una persona de referència per l'alumne, un confident i una persona que ha de procurar no fer-li mai mal i crear una relació afectiva. A classe ha sortit el tema sobre els mals tutors, penso que aquesta pot ser la feina del nostre futur i hem de trrballar i aprendre força per ser bons tutors.

L'altra part de la classe l'hem dedicat a parlar sobre diferents casos d'atenció a la diversitat i hem comentat les diferents adaptacioms que existeixen, cap grup ha fet esment a la figura del vetllador i després que el Martí ens recordes l'article sobre "Com fer escoles més inclusives" i llegir que a España és l'únic país on la figura d'aquests especialistes s'ha reduït, fa pensar... Realment les nostres escoles són inclusives i fan tot el possible per adaptar-se a les necessitats dels alumnes?, pot ser si... però hem de lluitar per poder treballar amb les mateixos condicions que treballen en altres punts geogràfics per com a minínim, garantir igualtat d'oportunitats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada