treballs

treballs

dilluns, 7 d’abril del 2014

RÚBRIQUES

Després de la classe d'avui he reflexionat una mica més sobre les rúbriques. El fet de pensar que volen treballar entre tots, quins objectius volen assolir, pensar la nota i que significa tenir cada puntuació, penso que és una manera de fomentar el treball cooperatiu i fomentar el tracte igualitari entre tots, també crec que pactar entre els nens els críteris porta a més implicació perquè als alumnes veuen la seva utilitat i un treball pròpi i no és una simple feina que els mana el mestre. D'aquesta manera penso que l'aprenentatge és més útil així ja que hi veuen una aplicabilitat a la realitat i realment és la finalitat de tot aprenentatge, saber-ho utilitzar ens diferents contexts, no serveix de res recordar els continguts i després memoritzar-los, s'ha d'anar  és enllà i com ha futurs mestres hem de fomentar aquest tipus de treball cooperatiu perquè el dia de demà puguin ser autònoms i formar-se ells sols.

Una frase que m'ha agradat molt ha sigut: "dis-me com avalues i et diré com ensenyes", si vols treballar amb rúbriques has de treballar per força amb un treball cooperatiu i per això s'ha de canviar la gestió de l'aula que coneixem fins ara.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada