El segon dia de classe em va sorprendre que a l’hora de
contestar preguntes sobre els altres companys
com per exemple buscar a algú que tingues el mateix ull de color que tu
no ens aixequessin fins que ens ho digues el Martí. Aquesta activitat penso que
ens va servir per coneixents més, parlar amb gent que fins aleshores no hi
havies tractat i a mi personalment em va servir per tenir més confiança amb
tots i com a grup classe.
Una altra cosa que em va sorprendre va ser que a l’hora de
fer els roles-plays sobre un mateix tema sortíssim temes tant diferents en les
interpretacions. Una pregunta que em va
venir al cap quan vam parlar sobre inclusió en el nostre role-play va ser: -si
ens donen 2.000 euros (per exemple) per anar a estudiar anglès anirem a
Anglaterra a un lloc on només parlin anglès no? I doncs, per què quan arriben
alumnes de fora els portem a una aula amb altres nens que tampoc parlen l’idioma?
Per què nosaltres si i ells no?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada